انواع روشهای رابطه جنسی
رابطه جنسی بر دو قسم است :
1) هارد سکس HARD SEX : که هارد سکس نیز خود به دوبخش تقسیم می شود

الف ) سکس واژینال (HARD CORE) این نوع سکس همان دخول از طریق واژن میباشد که نرمال ترین نوع سکس هارد محسوب می شود.

ب ) سکس مقعدی : ( ANAL SEX )دخول از راه مقعد که این رابطه یک رابطه منفی به حساب میرود و از نظر پزشکی مردود میباشد چرا که به بافتهای عصبی نواحی مقعد آسیب جدی وارد میسازد و با احتیاط و آارامش باید انجام گیرد .

2) سافت سکس (SOFT SEX) سافت سکس نیز انواع مختلفی دارد:

الف ) معاشقه (LOVELY SEX) بوسیدن ، لب گرفتن ، نوازش کردن و بکار بردن حرفهای زیبا و عاشقانه نیز در این رابطه قرار دارد در این رابطه احساسات حرف اول را میزند و بار مثبت زیادی بهمراه دارد از اینرو در دوران پیش از اردواج این رابطه توصیه می شود ابلته در این رابطه دو طرف نباید سعی در تحریک یکدیگر داشته باشند.

ب) اورال سکس ( ORALSEX) اورال سکس یا سکس دهانی از نظر پزشکی رد نشده هر چند توصیه هم نمیشود در این رابطه دهان نقش مهمی را ایفا می کنم لیسیدن و مکیدن آلت های جنسی زنانه و مردانه و وارد شدن اسپرم آلت مردانه و مایع خروجی از واژن زن در دهان نیز در این رابطه انجام میگیرد که در این رابطه افکار روانی بر کیفیت و کمیت آن تاثیر گذار میباشد.

ج سافت سکس ( SOFT SEX ) اما رابطه اصلی سافت سکس عبارت است از مجموع رفتارهایی که در آن هم معاشقه دخیل باشد و هم اورال سکس در عین حال فراموش نکنیم به مجموعه رفتارهایی که در آن تمامی نقاط بدن زن از انگشتان پا تا لاله گوش مورد نوازش ، لیسیدن ، مکیدن ، بوسیدن انجام میگیرد را در غالب سافت سکس معرفی می شود این رابطه سک رابطه لذتبخش بریا طرفین میباشد توجه داشته باشید در رابطه سافت هیچگونه دخولی صورت نمی گیرید.

3) فتیش سکس ( FETISH SEX) یک رابطه بر پایه رفتارهای روانی و غیر منطقی که کاملا مردود است که در این رابطه یک نفر حکم ارباب (MASTER) , ودیگری نقش برده (SLAVE) را ایفا میکند و دستوراتی که ارباب صادر کند انجام میدهد و انواع مختلفی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed