( قبل از خواندن این متن، حتما مطالب موجود در سربرگ انحرافات جنسی  و نیز زیرگروه انحرافات جنسی نامعین برای درک و تفهیم بهتر مطالعه شود)

هرزه درایی تلفنی و کامپیوتری Scatologia عبارت است از ابراز کلمات وقیحانه پشت تلفن به فردی که ناخواسته و بی خبر، شریک جنسی فرد تلفن کننده شده است. وقتی بیمار منتظر تلفن زدن است دچار تنش و انگیختگی میشود. وقتی طرف مکالمه گوش میدهد بیمار که معمولا یک مرد است اشتغال های ذهنی خود را بیان میکند و مخاطب را وامیدارد در مورد فعالیتهای جنسیش صحبت کند. مکالمه با خودارضایی همراه است که اغلب پس از قطع کامل مکالمه، کامل میشود.

برخی افراد از شبکه های کامپیوتری برای ارسال پیام های وقیح، پیام های جنسی آشکار و تصاویر ویدویی استفاده میکنند. این کارها گاها بصورت وسواسی انجام میشوند. این خطوط جنسی کامپیوتری (Cybersex) با ناشناس نگهداشتن کاربر، به برخی کاربران اجازه میدهد نقش جنس مخالف را بازی کنند که نمایانگر روش جایگزین برای ابراز تخیلات مبدل پوشی یا ترانس سکشوالی است. با اینکه ندرتا بعضی این تماسهای کامپیوتری در فضای مجازی به روابط معنادار در جامعه تبدیل شده است ولی طبق آمار اکثر این ملاقاتها با شکست و سرخوردگی و آسیب همراه بود چون دو طرف اکثرا با تخیلات رویا پردازانه قبلی نسبت به هم هستند و بعد ملاقات توقعات ناخودآگاه همدیگر را نمیتوانند براورده کنند. همچنین خطر تجاوز به عنف و قتل هم در اینگونه روابط وجود دارد مخصوصا افراد بچه باز اغلب از این طریق کودکان و نوجوانان را به دام میاندازند.

دقت : درمان ها در قسمت سربرگ اصلی انحرافات جنسی درج شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed